גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text

אז יש לנו אתר חדש…

הפתיחה של שנת 2013 הותירה אותנו פעורי פה, מזג אויר מושלם, תנאים מושלמים של ים עם שבירה מדהימה לשמאל ולימין שלא הפסיקה להדהים ולהפתיע אותנו, 60 ס"מ עם התקפות של 70 ס"מ, לא השאירו ברירה למתחרים, אלא לתת את השואו של החיים.

התחלנו את סבב 2013 ,שימנה חמש תחרויות שיתפרסו לאורך הארץ, בחבצלת השרון- חוף נעורים (חוף ארטיק). כמיטב המסורת אנו מתארחים בסבב הנוער במועדוני הגלישה השונים ,שפרוסים ברחבי הארץ והפעם אירחו אותנו, מועדון הגלישה של "האקדמיה לספורט", בניהולם של נועה בוצר וטל מצ'ורו. 
הרמה לכל אורך התחרות הייתה מדהימה, המתחרים באו רעבים להצליח וקשה היה לפספס זאת. התחרות מנתה כבכל שנה ארבע קטגוריות שונות: נוער בגילאים עד 17, עד 15, עד 13 ובנות.
בקטגוריית גילאים עד 13, ניתן היה לראות את דור העתיד נותן לנו טעימה מה הולך להיות לנו בשנים הקרובות, כמובן שעם הכוונה נכונה תוך שמירה על סטנדרטים מקצועיים וכושר התמדה של המתחרים להתאמן, אין סיבה שלא נעלה את הרמה בארץ.

הגמר עד 13-



מקום 1: כיים עמר המקומי בן ה-9, כשרון גדול, תפס את תשומת הלב של השופטים בשלב מוקדם של התחרות והעדות לכך באה בתוצאה המדהימה, מקום ראשון בתחרות הראשונה לסבב. 

מקום 2: איתמר בלוטשטיין , לקח את המקום השני בקושי רב מול המקום השלישי בקטגוריה, אך עם בחירת גלים נכונה הצליח.

מקום 3: גל זינגר גלש יפה מאוד לאורך היום.

מקום 4: עילי קאשי המקומי, נתן פייט רציני לח'ברה, והיה אך במעט מאחור.
בקטגוריית גילאים עד 15, השתתפו חבר'ה שבאו לתת בראש, נכנסו לאווירת התחרות ובאמת הצליחו לשמור על רמת תחרות גבוהה. יש לזכור שהים היה טריקי ולא היה קל למצוא את הנקודה המדויקת, ועל כך מגיע להם ריספקט..

הגמר עד 15- 



מקום 1: דוד נוי התל אביבי, אשר ההשקעה וההתמדה בגלישה בשנה אשתקד באה לידי ביטוי השנה בניצחון ראשון לסבב 2013, עם רוח גבית של החברים הפגין ביצועים חלקים וסגנון מלוטש.

מקום 2: קובי דנינו האשקלוני, כשרון והפתעת התחרות שהעפיל לשני הגמרים הנחשקים, בולט היה בכוח הרב שהפגין בביצועיו, תמשיך ככה.
מקום 3: גל בלפונטה בתמיכה של האמא היה עקבי מאוד עם רעב אמיתי לנצח לאחר ששנה שעברה זכה באחד כזה ואכן עלה לפודיום בשני הגמרים

מקום 4: עדן מדיוני הנתנייתי בנה את המומנטום עד לגמר, אך כנראה חוסר אנרגיה או התרגשות מהמעמד לא הביא לידי ביטוי את היכולות שלו .
קטגוריית גילאים עד 17 הוכיחו לנו, שהולך להיות מעניין מאוד בשנים הקרובות בסבב הבוגרים. הרמה לא הפסיקה לעלות לאורך כל היום ובאמת אפשר לראות כמה כישרונות שבאמת עלו דרגה משנה שעברה. 

הגמר עד 17-



מקום 1: קובי דנינו נותן הרבה כבוד לאשקלון, כוח מתפרץ שהיה חסר לנו בסבב ממשיך ישירות מקטגורית גילאים עד 15, צבר מומנטום לקראת סוף המקצה עם שני גלים שהשאירו למתחרים מלחמה על המקום השני בלבד. כל הכבוד!

מקום 2: ברי חזן , אלוף הארץ בגלישת גלים לנוער לשנת 2012, ממשיך את המסורת עם מקום שני מכובד, הפגין שוב יכולות רדיקליות וסטייל.
מקום 3: גל בלפונטה נשאר גם כן לגמר נוסף , כנראה שהעייפות מהיום המתיש נתנו את אותותיהם והתקשה למצוא את הגלים המנצחים.
מקום 4: ניתאי רוטשילד המכמורתי, עד לשלב הגמר הראה נוכחות מרשימה, אך החוסן המנטאלי וההתרגשות במעמד הגמר מנעו ממנו מלהפגין את כישוריו כמו שהוצגו בשלבים מוקדמים יותר.
בקטגוריית הבנות היה תענוג לראות את המקצים. ניתן לראות שהבנות לא באו לשחק ובאמת התרכזו לאורך היום ולקחו את חווית התחרות למקום חיובי ומקצועי. אנחנו רוצים להעלות את הרמה של קטגוריה זו ואנחנו סמוכים ובטוחים שישנן המון בנות שיכולות להיות חלק מהסבב, אנחנו ממש נשמח לראות אותן במהלך השנה.

גמר הבנות-



מקום 1: רוני גלילי הרמת שרונית, משקיעה ומתאמנת באופן סדיר ומראה שכוח ההתמדה משתלם, פתחה את המקצה עם גל טוב, שהספיק לה לשמור על פער כדי לנצח את מקצה הגמר, חזקי ואמצי!

מקום 2: ענת לליאור ממועדון גלים בתל אביב, אשר לקחה את אליפות הארץ לשנת 2012, הכישרון העולה של הגלישה הנשית, לא מצאה את הקצב, אך יכולותיה בהחלט ידועות לנו, כך שמחכה לנו שנה מעניינת.  

מקום 3: נועה לליאור (האחות הקטנה של..) מראה שהתפוח לא נפל רחוק מהגל במשפחה, מקום שלישי מכובד מאוד. כל הכבוד לאב הבית שבאמת משקיע את מיטב זמנו בבנותיו.
מקום 4: אפרת רז לא מצאה את הגלים הנכונים בגמר , אך מגיע לה המון כבוד ושאפו גדול כשהגיע  עד לשלב זה.

אנו עושים מאמצים רבים בפיתוח ענף גלישת הגלים בארץ, תוך שמירה על סטנדרטים מחמירים בחלק המקצועי, שיפוטי, במטרה להפוך את הרמה הלאומית לבינלאומית. כחלק מהמסע הזה, אנו נרכיב את סגל נבחרת ישראל לנוער, שיורכב מגולשי הגלים הכי טובים בארץ. האמונה שלנו היא- סינרגיה, אם נדע לעבוד אחד עם השני, בין אם זה המתחרים, מועדונים, בתי ספר, גופים פרטיים, נבנה את דור העתיד בגלישת גלים בארץ. הצלחה שלכם, היא הצלחה שלנו במטרה אחת ברורה, להגביר את התודעה הציבורית לענף ספורט ייחודי זה.

*המסגרת התחרותית היא מסגרת תובענית ויש להתאמן באופן קבוע בכדי להיות מוכנים ביום התחרות. 
*התוצאות והדירוגים מפורסמים באתר ארגון גולשי הגלים-  www.isa.org.il וצילום הוידיאו של האירועים משודר בערוץ אגו טוטל  שנותן חסות לארגון ולענף הגלישה.
אנחנו רוצים להודות לבעלים של חוף נעורים, אבי דבוש, טל מצ'ורו ונועה בוצר, שאירחו את הסבב בצורה יוצאת דופן. כל ילדי המועדון נרתמו לעזרתנו ועשו זאת מכל הלב. אין ספק שהם מוכיחים שבעזרת שיתוף פעולה אפשר באמת להעלות את הרמה בצורה מתמדת- תודה.
מגיעה תודה מיוחדת לח'ברה של "FOCUS" ו"SIVI", שנתנו חסות ונרתמו לעזרתנו בלי לחשוב פעמיים, במטרה אחת לקדם את החבר'ה.
תודה רבה לכל צוות ההפקה: יו"ר ארגון גולשי הגלים- יוסי זמיר, צוות השופטים בניצוחו של בן צרפתי האגדי, ליאור דבש, ג'יי כהן, עומר דיאמנט, הקריין המהולל עומר וולף וגיא זמור, על עמדת הדיג'י רועי ואן גוך.
השנה אנחנו רוצים לעבוד יחד איתכם ולנסות תמיד לשפר ולשדרג, יש לכם כתובת: [email protected], כל ביקורת או פידבק יתקבלו בברכה.
מנהל סבב -נמרוד גלזנר .