גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text

אליפות הארץ בגלישת גלים לנוער 2014

אליפות הארץ בגלישת גלים לנוער- תחרות # 4, חוף תל ברוך- תל אביב 2014.

מאת: נמרוד גלזנר, ארגון גולשי הגלים בישראל

ביום שהתחלנו את תקופת ההמתנה לתחרות המסכמת של שנת 2014, קיבלנו את אחד הימים היפים שהיו ויהיו בחורף 2014. רוח מזרחית נעימה וקלילה, גלים שהגיעו בפיק למטר סוליד, שבירות חזקות לשמאל ויציאות טובות לימין, שמש חלומית ויום נדיר.

זאת הייתה התחרות הכי גדולה שהייתה לנו השנה עם מעל 100 מתחרים בכל הקטגוריות ושני פודיומים של ם שיפוט, מה שמרמז על מגמת צמיחה ומודעות בקרב אוכלוסיית הגולשים הצעירה, באשר לערך המוסף הגדול שתחרויות מסוג זה מביא לשיפור היכולות האישיות. התמונה הכללית של החוף אתמול, הייתה גאווה לעיניים-  הורים, מאמנים, חברים, עוברי אורח- נתנו אווירה של תחרות בחו"ל.

התחרות הייתה משמעותית מאוד בעבור חלק מהמתחרים, אשר ידעו כי תוצאה טובה תזכה אותם בתואר הנכסף- אלוף או אלופת הארץ לשנת 2014 בקטגוריות השונות וכך היה!

נותני החסות הראשיים- "קארבר סקייטבורדס" מבית קוק אינטרנשיונל, היוו חלק משמעותי בהצלחת האירוע הזה. כל פרט בתחרות לווה על ידם וזה הבטיח מקצוענות לשמה וכך היה. החיבור של הקארבר (סרף סקייט) לגלישה הוא פשוט מדהים וניתן לראות איך הכנה טובה לפני מקצה הייתה בעלת משמעות אמיתית עבור המתחרים השונים.

תמונה: דורון קורש

התוצאות-

עד 14:
מקום ראשון- יונתן כהן ,  שהמשיך את הרצף מתחרות חיפה, לקח על עצמו אחריות והפגיז בתנאים טירוף- כל הכבוד!!

מקום שני- כיים עמר ,  נתן כמה ביצועים רדיקלים וגלש בצורה מאוד בוגרת, הוא לא מפסיק להפתיע.
מקום שלישי- ריף שחף, הפתיע את הח'ברה ונתן בראש עם שלישי מכובד ביותר.
מקום רביעי- צור ארקין, הגבר והספידו, מוכיח רוח ספורטיביות וכושר התמדה והגיע לגמר הקטגוריה.

עד 16:
מקום ראשון- עיליי קסירר, עם יכולת מדהימה , שבר את הים לאורך כל היום והדגים סגנון נקי ומותאם לתחרות ועל כן הגיע ראשון.

מקום שני- דין אלחטיב עם כמה ביצועים שלא השאירו ברירה לשופטים, אלא לתת לו ציונים גבוהים ולזכות אותו במעמד על הפודיום.

מקום שלישי- רן שלי החתיך, גלש בצורה רדיקלית ומחושבת ונתן בראש לאורך היום.

מקום רביעי- נאור שובל, ללא ספק משתפר בצורה הדרגתית ונתן הצגה.

 

עד 18:
מקום ראשון- ברי חזן,  כלכך רצה את הראשון ואכן קיבל אותו,  עם גל חיה וביצועים נקיים עד הסוף וזה זיכה וחרט את מקומו.

מקום שני- עידן משולם הרעב, גולש עם הרבה כח ונותן ביצועים חזקים ונקיים לא היה רחוק מלקחת את הראשון.

מקום שלישי- עדן מוסיסי, שהפגין דומיננטיות לאורך כל היום לא מצא את החיבורים המתאימים בשביל הראשון, אך השלישי ולא פחות מכובד.

מקום רביעי- ניר דווידזון, עשה כברת דרך מתחילת שנה, נתן את כל כולו, נשאר מרוכז ונתן בראש- כל הכבוד!

בנות:
מקום ראשון- ענת לליאור,  נתנה את אחד הביצועים הכי חזקים שלה ביום התחרות, שמראה מה שמדגים איך כושר התמדה ושיפור מתחרות לתחרות, ריכוז ואימונים משתלמים.

מקום שני- נועה לליאור, שלא מוותרת אף פעם, השתפרה בצורה דרמטית. הסגנון הפך לכוחני יותר, סטייל נקי יותר ויש לצפות עוד הרבה מהקטנה גדולה.

מקום שלישי- ליהי פז המקומית, צצה משום מקום אל עבר הפודיום עם טקטיקה והמון סבלנות לכל גל, הפתיעה את כל המתחרות וגרפה את השלישי. ישר כח!

מקום רביעי- רוני גלילי, הרוח והתלתל של קטגוריית הבנות, לא מצאה את החיבור המתאים , על אף שבמקצים  הקודמים הראתה סגנון מלוטש, הרביעי המכובד עדיין נשאר שלה.

ארגון גולשי הגלים בישראל מקדם בברכה כל בן אדם כחובבן או כאיש מקצוע , לבוא ולתת את הטון שלו בשיפור הענף בארץ. אנחנו נתקלים בהמון פידבקים ובמעט מאוד יוזמות. אנחנו צמאים לח'ברה שחשובה להם איכות תרבות הגלישה בארץ.

אנחנו רוצים להודות שוב ל "קארבר סקייטבורדס" מבית קוק אינטרנשיונל- נותני החסות הראשיים של התחרות, שמצאו לנכון לשים לב לכל פרט בהפקה וזאת בכדי ליצור את התנאים המושלמים לקיום תחרות בסטנדרט בינלאומי. כמו כן "קארבר", חילקו פרסים בשווי אלפי שקלים , אשר כוללים קארברים מדגמים שונים למקומות הראשונים בכל קטגוריה, לישים וגריפים של חברת "פרולייט" מבית קוק אינטרנשיונל, כובעים ומה לא. כמו כן הם לא שכחו את הקהל הרחב ועשו הגרלת ענק,בה חילקו בפרגון רב שלל פרסים. התרומה של נותן חסות, היא תרומה ישירה לענף הגלישה בארץ.

יש להודות לצוות ההפקה:מיקי קוק הבעלים של חברת קוק אינטרנשיונל, סטילס- דורון כורש, נועם בן-שאול ורועי קופלר, וידאו ווידאו מים- איתי גולדשטיין ואורי ריכטר, צוות השיפוט הנרחב בניצוחו של בן צרפתי- ליאור, רון, אורטל, דביר, אורן, מיטב, גיל, דוד ושירן, שני כהן האגדי, יואב יושה הצפרדע, מורדי, על המייק- עומרי חצור ווולף סטאר, על הסאונד- דיג'י צור לב.

תודה רבה לעיריית תל אביב על הפרגון ומתן הבמה לאירועים מסוג זה וכל מי שהיה חלק בהפקה מבורך.

לקראת שנת 2015,נותני חסות אשר רוצים להשתלב באחת מתחרויות סבב הנוער מוזמנים ליצור קשר במייל [email protected]

תודה ענקית בשם ענף הגלישה בארץ!!