גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text

אליפות הארץ לנוער – בילבונג ג'וניור # 1 חוף קונטיקי נתניה 2015

אליפות הארץ בגלישת גלים לנוער- "בילבונג ג'וניור" תחרות # 1, חוף קונטיקי, נתניה 2015

 

מאת: נמרוד גלזנר, ארגון גולשי הגלים בישראל

 

בשעה טובה התחלנו את סבב אליפות הארץ בגלישת גלים לנוער 2015. השנה אנחנו חוגגים 30 שנה לקיום הארגון שהוקם בשנת 1985 וממשיך לצבור תאוצה משנה לשנה.   התחרות,  בחסות "בילבונג ", התארחה בעיר נתניה בחוף הבית של הסבב – "חוף קונטיקי"(אמפי). השנה אנחנו ממשיכים במתכונת שהתחלנו כבר בשנה שעברה בחיפה ותל אביב, כאשר אנו עורכים שני פודיומים בחוף .

לקראת סוף תקופת ההמתנה של התחרות ,זכינו בתנאים מצויינים – יום שמש, 50-60 ס"מ נקי ומספיק מקום בשביל לערוך תחרות בשני מוקדי השיפוט.

ניתן היה לראות שהמון מתחרים עברו קטגוריה וממש גדלו עם הסבב וכך ילדים שהתחרו בקטגוריה של גילאים- "עד 14" , עברו לקטגוריית גילאים "עד 16" וכן הלאה. ממש כיף לראות את הח'ברה גדלים ומשתפרים בצורה הדרגתית ואיכותית.

כל תמיכה בארגון היא תמיכה ישירה לענף הגלישה בארץ ואנחנו ננצל את הבמה להודות מכל הלב לעיריית נתניה, מחלקת הספורט ומנהלת החופים, שפשוט תורמים בצורה מדהימה לענף. כל תחרות, כל בקשה נענית ונשמעת בצורה המקצועית ביותר ועם המון חן ורצון לעזור- דוגמא אמיתית להתנהלות ציבורית ראויה!

נותני החסות הראשיים לאירוע- "בילבונג ישראל" , משתפים פעולה עם ארגון הגולשים כבר 20 שנה וגורמים לתחרויות להיות ברמה בינלאומית ברמת הצבע והמקצוענות- ישר כח.

תענוג היה לראות את כל המועדונים שהגיעו בקבוצות מאורגנות מכל רחבי הארץ-לילד הזה פיללנו.

 

התוצאות-

עד 14:
מקום ראשון- אליה סאסי, נתן בראש בקטגוריה זו ופתח את השנה בצורה חלומית. שווה לשמור על איפוק
עם השמחה ולמקד אנרגיות לקראת השנה הקרבה- אימונים, עבודה קשה והתמדה יובילו להישגיות והצלחה.

מקום שני- רועי זריהן, פרצוף חדש בפודיום בא עם טונה של התלהבות ושמחה בעיניים ולקח את השני..
מקום שלישי-סיאם נקלרו, הפגין נחישות במקצה ונתן את כל כולו במשך היום וזה השתלם לו.
מקום רביעי- איתמר בן שטרית, לקח את הרביעי המכובד ביותר עם סטייל ורעב לפעם הבאה.

 

עד 16:
מקום ראשון- יונתן כהן, שסיים בשנה שעברה ראשון בתחרות האחרונה, רק הפעם בקטגוריה חדשה. אין ספק שרואים שיש המון כשרון ועוד מה לצפות מהכוכב.

מקום שני- גל זינגר, האנרגיה המהלכת מחפש מהגל דברים שלא כולם מודעים אליהם, אין ספק שיש לו עוד המון מה לתת.

מקום שלישי- רוי מרקוביץ, הפגיז עם כמה גלים מדהימים במשך היום ולקח את השלישי בצורה ראויה.

מקום רביעי- תומר לוינקר, כל פעם הופתע מחדש כאשר עלה שלב. יש המון כשרון וצריך לשמור על ריכוז ומיקוד לקראת השלבים הסופיים של האירוע. כל הכבוד!

 

 

עד 18:
מקום ראשון- גיא כהן, נתן בראש בגמר והיה ברור לכולם שהוא לוקח את הראשון עם כמה גלים מדהימים ובצועים ששייכים רק לו. יש להמשיך בקו האימונים הנוקשה ולשאוף גבוה.

מקום שני- דודו נוי, התל אביבי לא מפחד להפסיד ותמיד רוצה להשתפר ולנצח. טקטיקה נכונה והמון תעוזה נתנו לו את המקום השני.

מקום שלישי- רן שלי, המכונה לא חיבר באמת את מה שיש לו להציע, בתנאים קשים להראות את מה שיש. תמשיך ככה!

מקום רביעי- רז בן לולו, אורח קבוע בפודיום הגיע לגמר, אהבת הים שלו ברורה מאוד, מיקוד נכון באימונים ויותר רעב בתחרות יקנה לו יתרון להעלות רמה.

בנות:
מקום ראשון- ענת לליאור, שסיימה את שנת 2014 עם דאבל, ממשיכה להפגין שליטה בקטגוריה שלה עם המון סטייל וצניעות. ענת תמיד דואגת לפרגן שאר התחרות- התנהגות ספורטיבית למופת.

מקום שני- רוני גלילי, הנערה והתלתל לא מפסיקה לעולם לחייך. לרוני יש הרבה יותר מה להציע בתחרויות לעומת הגלישה החופשית שלה. שמירה על אנרגיות בזמן התחרות בהחלט יובילו אותה בסיכויים גדולים יותר לקחת תחרויות.

מקום שלישי- נועה לליאור, פשוט מדהימה את השופטים כל פעם מחדש עם ביצועים יותר רדיקלים ויותר נקיים. אין ספק שהמקום הראשון יגיע בקרוב!

מקום רביעי- אנאל פייגין, לעולם לא מוותרת ולא נונתנת לשום דבר לעמוד בדרכה. כל הכבוד והרבה הצלחה בשנה הקרובה!!

ארגון גולשי הגלים בישראל מקדם בברכה כל בן אדם כחובבן או כאיש מקצוע , לבוא ולתת את הטון שלו בשיפור הענף בארץ. אנחנו נתקלים בהמון פידבקים ובמעט מאוד יוזמות. אנחנו צמאים לח'ברה שחשובה להם איכות תרבות הגלישה בארץ.

אנחנו נציין שוב את נותני החסות- "בילבונג ישראל" לטובה יחד עם בועז תמיר וטל פלח על שיתוף הפעולה המתמיד במשך השנים ובפרט על התחרות.

תודה ענקית לכל המעורבים ברמת ההפקה- ההצלחה היא הסינרגיה בין כל המעורבים ששעושים זאת מכל הלב!

תודה רבה לעיריית נתניה,מחלקת הספורט ומנהלת החופים(ציון שדה,ניר יבלונסקי,מוטי שעיבי) על הפרגון ומתן הבמה לאירועים מסוג זה וכל מי שהיה חלק בהפקה מבורך.

 

תודה ענקית בשם ענף הגלישה בארץ!!