גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text
בן ראובני לוקח את בילבונג פרו ג'וניורס מס' 2 בחוף זבולון הרצליה

במקצה הגמר, הצליח ראובני למצוא את הגלים הנכונים ולנצל אותם עד תום עם גלישת בקסייד חדה, מהירה וכוחנית. עם נצחונו, ראובני עולה לראש דירוג הסבב לאחר שהגיע למקום שלישי בתחרות הראשונה בחיפה. מקום שני סיים גיל אטיאס (נתניה) שחזר לכושר טוב וגלש מצויין לאורך כל היום עם ביצועים גדולים ורדיקאליים. ההפתעה של היום שייכת לנדב זהר-ורטה האשדודי שגלש בסטייל לאורך כל היום והגיע לגמר הראשון שלו אי פעם. נדב סיים במקום השלישי, ומאחוריו היה דווקא הפייבוריט גיל קרן (רמת אביב), שביצע פסילה ומספר טעויות קריטיות בגמר.
קרן הגיע לתחרות היישר משדה התעופה לאחר שנחת מאליפות העולם לנבחרות שנערכה בפנמה. בשלבים הראשונים הוא "העיף" איירים ענקיים ונחת אותם מושלם. אולם דווקא בגמר, העייפות הכריעה אותו והחלטותיו היו שגויות מה שהוביל אותו למקום הרביעי. טל אסייג (אשדוד), זוכה התחרות הראשונה בחיפה, נפל בשלבים המוקדמים של התחרות. יונתן כהן, שסיים במקום השני בחיפה, פסל בחצי הגמר ונעצר שם.
במקצה הבנות, הדר אלון (פולג) לקחה שוב את המקום הראשון לאחר שגברה על חן כחלון (נתניה) ומעיין יושידה (הרצליה).
צפי לתחרות מס' 3 בחוף טובגו בת-ים / תחרות BEST TRICK למקומיים של בת-ים תחרות בילבונג פרו ג'וניורס מס' 3 , התחרות האחרונה של הסבב, תיערך בחוף טובגו בת-ים, שם יערך גם טקס הענקת הגביעים למקומות הראשונים בסבב כולו. התחרות תתקיים בסוול הקרוב שיעלה, קיים צפי ליום שישי הקרוב 29/7. למתחרים – הקדימו להירשם דרך אתר הארגון: http://www.isa.org.il/ מקום ראשון בקטגוריית הבנים יזכה בגלשן חדש של JS !!!
בנוסף, נקיים גם תחרות BEST TRICK לגולשים המקומיים של בת-ים שמוזמנים לבוא להירשם בבמת השיפוט ביום התחרות. הביצוע המטורף ביותר של הסשן יזכה בפרסים מפנקים. תחרות בילבונג פרו ג'וניורס מס' 2 לא הייתה מתקיימת ללא עזרתם של: עמותת בני הרצליה – טניה, סבי ושקד, צוות השיפוט בניהול בן צרפתי, VON ZIPPER, NIXON, KUSTOM, גלשני JS.

דירוג סבב BILLABONG PRO JUNIORS לאחר שתי תחרויות