גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text

הסבב מגיעה לאוסטרליה !

ג'ורדי סמית שהפסיד בסיבוב הראשון הגיע לסיבוב השני רעב מן הרגיל והביס את איש הכוח טיילור נוקס שנראה קצת אבוד בתנאים הקופצניים שהציע הגל בסנפר . דיין ריינולדס אשר קיבל כרטיס ווילד קארד מהספונסרים שלו בכדי להשתתף בתחרות גלש ברמה גבוה אך לא הצליח לשלב שני גלים במקצה ונפל לבסוף לטאג' בארו שנראה חד במיוחד וחדור מוטיבציה .

ג'וליאן ווילסון בסלוב גראב משוגע !

בסבב הבנות בלטה במיוחד הגולשת טיילור רייט שהביסה ברבע גמר את אלופת העולם הנוכחית קריסה מור . סאלי פיצגיבנס המדורגת מקום שני בעולם נצחה את מאליה מנואל ברבע הגמר עם תוצאה מכובדת ביותר שהיא משלבת שני גלים חזקים מאוד בתוצאה כללית של 17.0 , אומנם מאליה מסיימת את התחרות אך זוכה בלא מעט ניקוד אשר מקנה לה מקום חמישי , מקום לא רע להתחיל בו את השנה הראשונה שלה בסבב .

טיילר רייט בביצוע חזק

אתמול לא נערכה התחרות בגלל תנאי ים שאינם מתאימים , תפסנו שיחה קצרה עם השופט ריץ פורטה שדיווח לנו כך : " הגל בירידה והרוח תעלה מכיוון הים ותתחזק במהלך היום " בנוסף אמר ריץ פורטה כי אינו זוכר תחרות שבה הריצו את ארבעת הימים הראשונים באירוע משולב , כלומר גם התחרות של סבב הגברים וגם התחרות של סבב הנשים והנו טוען כי הם נמצאים בעמדה טובה דיו בשביל לנצל את כל תקופת ההמתנה ולהמתין לגל גבוה יותר שיאפשר לגולשי התחרות להוציא את המקסימום מן התחרות . ככל הנראה הודיע מארגני התחרות כי לקראת סוף השבוע צריך להגיע סוואל נוסף , אך הבטיחו לנו עדכון מן השטח בכל יום וכמובן אנחנו נדאג לעדכן אתכם בכל מה שקורה איי שם באוסטרליה . בינתיים אצלנו נכנסה סערה חזקה מאוד אז תמצאו לכם איזה חוף סגור וצאו לקרוע את הים צוות אולטרה וויב