גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text
טוטי סרף טריפס-טיול גלישה לסרי-לנקה

השנה המודלים של הים חוזים לנו שהעונה הטובה לגלים באוקיינוס ההודי יכולה להמשך עד נובמבר ויחד עם החגים שמתקרבים זאת הזדמנות מצוינת לצאת לטיול שתמיד חלמתם עליו ולא הספקתם לעשות בקיץ, טיול גלישה לסרי לנקה!! חודש אוקטובר הוא החודש המושלם לסיים את העונה בארגום ביי בצד המזרחי של סרילנקה, גלים מושלמים מחכים לכם לחופשה מפנקת, פוינטים ארוכים לימין וגל באורך של 800 מטר שפשוט לא נגמר. התעייפתם מלדפוק עשרה אוף דה ליפים על גל אחד? רדו לשבירה הפנימית לגלישת שיחרור. כל האופציות פתוחות כשנוסעים לחופשת גלישה ממוקדת עם קבוצת המקצוענים של טוטי סרף טריפס.
כולנו יודעים שלא תמיד יש חודש (או יותר) פנוי באמצע השנה לנסוע לטיול גלישה. העונה המאוחרת השנה נפגשת עם החגים שלנו ובינתיים באירופה הקיץ נגמר והרבה תיירים זרים חזרו למדינות שלהם. יש לכם פה הזדמנות מצוינת לנצל את החופים הריקים והעונה הארוכה ועם מחירי הטיסות הזולים של אחרי הקיץ לברוח מהפלטה של ספטמבר.
האיש שלנו בשטח הוא אלוף סרי לנקה צ'וטי סאן הוא ייתן לכם ידע ששאר הגולשים שמגיעים לטיול בסרי לנקה יכולים רק לחלום עליו, שנים של ניסיון מקומי וגלישה על כל ספוט באזור ישימו אותכם ישר על הגל הנכון ביום הנכון. יחד איתו עומר לרשותכם האיש שלנו בארץ, טוטי. טוטי למד את החופים וטבלאות מזג האויר של סרי לנקה במשך שנים והוא מכיר כל סערה בים ההודי ובדיוק לאיזה ספוט היא מתאימה כמו כפפה. עם השילוב בין הידע של טוטי להיכרות עם השטח של צ'וטי סאן כל יום הופך להיות חוויה חדשה ומטורפת בחופים סודיים ומוזרים באמצע הג'ונגל. מה שזה אומר זה שביום שלכם אין דקה מבוזבזת! אין דבר כזה ליסוע בטוק טוק מספוט לספוט ולחפש את הגל. אתם יודעים שבכל יום איך שיצאתם מהגסט האוס אתם במרחק נסיעה קצרה מחלום. כשנוסעים לסרי לנקה בקבוצות של טוטי סרף טריפס עם מדריך מקומי קמים כל בוקר ויודעים איפה הגל נשבר הכי טוב ובפוינט שהכי מתאים לרמה שלכם. 6:30 בבוקר אתם כבר במים מוכנים לפתוח את היום כמו שצריך. הגלים כל כך ארוכים ומושלמים שיש זמן לסדר את השיער ועוד לעלות לשני ביצועים והכי חשוב, אף אחד חוץ מאיתנו לא מכיר את המקום הזה.
הרחבנו באחרונה את הקשרים שלנו עם גאסטהאוסים נוספים וגם שידרגנו את הגסטהאוסים שכבר עובדים איתנו. מחכים לכם חדרים ממוזגים או עם מאווררים לבחירתכם. 3 ארוחות מדהימות ביום עם מלא שייקים טעימים לשתייה. חוץ מהאוכל המקומי מי שרוצה יכול לקבל גם אוכל ישראלי לארוחת ערב בכל אחד מהגסט האוסים שלנו, את החגים אנחנו נחגוג יחד בארוחות ענקיות עם המון מסורת! וכמובן שבכל שישי מי שרוצה יכול להשתתף בקידוש. הקשרים שלנו מבטיחים לכם את התחושה הבטוחה ביותר במים. בכל שלב המדריכים שלנו בשטח ילוו אתכם ויעזרו לכם להרגיש בנוח עם הגולשים המקומיים במים ויחברו אתכם למסורת הגלישה המקומית. המדריכים שלנו הם גולשים מנוסים מאד ובכל יום מי שרוצה יכול לשבת איתם ולצפות בביצועים של היום על המחשב הנייד. הידע שלהם יכול לקחת אתכם לשלב הבא של הגלישה שלכם.
סרי לנקה לא רק בחגים! העונה אנחנו ממשיכים ישר לצד המערבי של סרי לנקה עם גסט האוסים חדשים במריסה ומידיגמה זה אומר שגם בחורף סרי לנקה מחכה רק לכם שתבואו לתת סיכול ממוקד על הגלים. בצד המערבי יש מגוון גדול של גלים, יש הרבה לפטים, שכמעט ואין בארגום ויש את כל סוגי השבירות: פוינטים, ריף, וחולי אז כל הגופי פוטרס קדימה להתקשר!!
מחפשים יעד חדש? רוצים לגלות את האוקינוס האטלנטי? אנחנו ממשיכים עם הדילים של טוטי סרף טריפס לטנריף ונשארו עוד כמה מקומות אחרונים לאוקטובר וגם קבוצה שמתארגנת לצאת בדצמבר, אז מהרו להרשם! אז יאללה! תגידו ביי למשפחה תגידו ביי לחברה (או לחבר, בנות) תארזו את עצמכם ואת הגלשנים ותרימו לנו טלפון. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל להגשים את החלום שלכם לגלוש כמו מקומי על גלים של אוקיינוס זה להתקשר עכשיו! TST – טוטי סרף טריפס – 052-2580704