גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text
טל אסייג (16) מאשדוד לוקח את התחרות הראשונה של סבב Billabong Pro Juniors בחיפה

בגמר, טל בחר בגלים הנכונים שאפשרו לו להציג את יכולתו הגבוהה במגוון רחב של ביצועים. התוצאה הגבוהה שלו היגיעה עם ביצוע ראשון חזק על גל פתוח, אותו סיים עם "אייר" ונחיתה מושלמת. לאחר התוצאה הראשונה, נראה היה שטל נהנה מן המקצה, תופס הרבה גלים ביניהם גם צינור אחד, בעוד מתחריו נאבקים אחד בשני ומתקשים למצוא את הגל הנכון שיקפיץ להם את הניקוד.

אסייג בדרך להמראה בגמר

בסיום היה זה אסייג שלקח את המקום הראשון וזכה בפרס שעון גלישה של NIXON ועוד צ'ופרים של בילבונג. מקום שני לקח יונתן כהן מתל אביב שהציג גלישה כוחנית במשך כל היום ולקח משקפי VON ZIPPER הביתה. מקום שלישי בן ראובני, עם מתקפת בקסייד חריפה מאוד לאורך כל התחרות, אולם בגמר התקשה למצוא את הגל הנכון שיאפשר לו לבצע את מה שהוא יודע. במקום הרביעי היה זה דין אלמוג, שקיפץ כל היום מגלשן לגלשן, לאחר ששבר את הגלשן האהוב עליו בסשן החימום לפני התחרות.

המנצח טל אסייג

בקטגורית הבנות, נערך מקצה גמר אחד בלבד בו גברה הדר אלון מרמת פולג על ראניינה רחמים מהרצליה. שתי הבנות זכו בפרסים מדליקים של VON ZIPPER, NIXON ו-BILLABONG.

פיינלסטיות הדר אלון מימין וראניינה

התחרות בחוף נירוונה חיפה נערכה לאחר שנים רבות בהן לא התקיים אירוע מסוג זה בחוף. זוהי התחרות הראשונה בסבב בן 3 תחרויות שיקבע מי יהיו אלופי הארץ לנוער עד 20 לשנת 2011. הזוכה בסבב יזכה בגלשן חדש תוצרת JS אוסטרליה, בשווי 3500 ש"ח.

בן ראובני מקום שלישי

התחרות לא הייתה מתקיימת ללא עזרת הנדיבה של: עיריית חיפה – מחלקת הספורט, צחי יקיר וסער ששון ממועדון הגלישה סרף סקול/ קייטקלאב בחוף נירוונה, מסעדת הנירוונה, ארגון הגלישה ISA.

טל אסייג בצינור בגמר

התחרות הבאה תתקיים בחוף זבולון הרצליה, בין התאריכים 6-20/7/2011, תחרות מס' 2 בסבב בילבונג פרו ג'וניורס. למתחרים – הקדימו להירשם דרך אתר הארגון: http://www.isa.org.il לא תתאפשר הרשמה בבוקר התחרות.

ריף דינור