גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text

סיכום תחרות מספר 1, הילטון sup וopen

ביום שלישי האחרון נרשמה לה היסטוריה כשבחוף הילטון בתל אביב יצאה לדרך התחרות המקצוענית הראשונה אי פעם בגלשני סאפ.(פאדל) תחרות מספר 1 בסבב 2011 בגלשני סאפ,התנאים היו מושלמים, שמש חורפית ,ים של 70 עד שעות הצהריים וכמות נכבדה של צופים בהם ניתן היה לראות כמה מותיקי ענף הגלישה בארץ שממרומי גילם עשו הסבה לגלשני סאפ., לתחרות הגיעו כ-24 מתחרים מכל רחבי הארץ,הרמה הייתה גבוהה מאד ובהחלט ניתן לומאר שהינה מתחילה לה מגמה חדשה בענף גלישת הגלים ,היוזמה הברוכה והתודה הגדולה מגיעות לעומר דיאמנט וברטי גלילי מחברת תל-אביב אקסטרים,שיחד עם ארגון הגלישה דחפו והרימו את ההפקה הנפלאה הזו.

סיכום האירוע

שמינית גמר-התחלנו את התחרות בשעה 9:00 בבוקר במקצי הפאדל ,הרמה כבר במקצים המוקדמים הייתה גבוהה מאד,כאשר ניתן היה לראות במים גברתא נכבדה של גולשים כמו ,חנן חלפון,לישי מילר,צחי האוס,עמית עינבר,דודו סיטבון,דורון חכם,עומרי חצור ,ואלי זרקא שהגיע כל הדרך מאילת בשביל להתחרות(שאפו אלי),יפה היה לראות בין כל הגברים גם שתי נשים שהראו רמה גבוהה ושווה בהחלט לזו של הגברים,דנה וג"וליאנה שלף,כל הכבוד! ברבעי הגמר ניתן היה לראות את דנה וג"וליאנה,לישי,צחי,עמית,אלי,עומרי,דורון,ודודו .כאשר בסיומם המשיכו לחצאי הגמר השישה שהראו עליונות לכל אורך הדרך חצי גמר ראשון נכנסים למים דודו סיטבון ,עמית ענבר,ועומרי חצור,עמית ענבר נכנס למים כמה דקות לפני המקצה בכדי להתרגל לגלשן חלופי,מאחר שנאלץ להחליף את זה שגלש עליו לאחר שלזה נשברה החרב.דבר אשר מן הסתם הקשה עליו,מי שבלט לכל אורך המקצה היה עומרי חצור שפתח בגל עם אופדליף חזק והבטיח לעצמו מקום בגמר,שני סיים עמית ענבר וגם הוא עלה לגמר . חצי גמר שני נכנסים אליי זרקא, צחי האוס,ודורון חכם , הרמה הייתה מאוד גבוההגל רדף גל וביצוע רדף ביצוע,כל המתחרים הראו טכניקה מצויינת ,דורון חכם חזר מטיול גלישה מהוואי עם ניסיון רב,צחי עם כישרון מטורף ,וניסיון רב ,ואלי זרקא שזו לו אחת הפעמים הראשונות בה הוא גולש על סאפ, סופר טאלנט. ראשון במקצה מסיים צחי ,ושני אלי זרקא.

גמר

עומרי חצור,עמית ענבר,צחי האוס,אלי זרקא נכנסים לעשרים דקות של גמר ,לקראת השעה 12:00 בצהריים החוף מלא בצופים ובגולשים,דקה במקצה עולה התקפה ,וצחי לוקח גל הוא יורד אותו ומלביש שם אופדליף חזק ולייבק מטורף,ופותח פער גדול כבר בתחילת המיקצה,פער שבדיעבד לא ניתן היה לסגור.הקהל היה באקסטזה וצעקות ההתלהבות היגיעו לשאר הפינליסטים שבמים. בשלב זה נראה היה שהחברה הבינו שפה מתחיל המרוץ על המקום השני ,אלי זרקא ביום מדהים ומאבק צמוד בינו לבין עמית ענבר מסיים שני,עמית,שהציג לאורך כל היום יכולת מרשימה, מסיים שלישי ,ורביעי עומרי חצור גם הוא ביום מצויין. את הפרסים העניקו עומר וברטי ,גביעים מדהימים,פרסים כספיים(סה"כ 3500 ₪)וגלשן סאפ-BG למקום הראשון. לסיכום,תענוג היה לשפוט ולראות את sup ואת כל האווירה המטורפת סביב ענף ספורט די חדש ,עשרים וארבעה מתחרים הגיעו ביניהם ילדים,נשים ומבוגרים. כן ירבו! נתראה בתחרות הבאה.

סיכום open

לקראת השעה 12:30 התחלנו את קטגוריית הבוגרים בגלישת גלים ,גם לקטגוריה הזו הגיעו כעשרים מתחרים,כמות לא גדולה אך בהחלט איכותית- הגרעין הטוב ביותר שקיים בגלישת גלים בישראל. הים התחיל לרדת למרות שעד סוף התחרות נכנסו סטים יפים. מי שבלטו במיוחד כבר מתחילת היום, הם ואקנין שהגיע חם אש,עומר בר,עידו קטצטיני , גיל זילכה ,ואלון אברון. כבר במיקצים המוקדמים זכינו לראות הפתעה,כשוובקה מרליס,אלוף הארץ הטרי,לא מצליח למצוא גלים ומודח מהתחרות. לאחר רבעי הגמר בו זכינו לראות גולשים צעירים כמו ריף דינור,דין אלמוג,יונתן כהן נאבקים בכבוד מול הגולשים הבוגרים המשכנו לחצאי הגמר. לחצי הגמר הראשון הגיעו עידו קטצטיני,עומר בר,וגיל זילכה, שם המאבק היה צמוד מאוד בין שלושת המתחרים אך בעשרים שניות אחרונות עידו לוקח גל התקפה ומבטיח לעצמו את המקום הראשון,שני מסיים גיל זילכה ובכך שניהם עולים לגמר. חצי גמר שני נכנסים אביב ואקנין ,אלון אברון, ודין אלמוג, אביב כבר מההתחלה נכנס ממוקד מאד ופותח פער מול שאר המתחרים ,שני סיים אלון אברון עם יום מצויין .
גמר ענקים ,נפגשים אביב ואקנין ,אלון אברון ,גיל זילכה,ועידו קטצטיני כל מתחרה ראוי לזכות בתחרות,השאלה מי רצה יותר לנצח,או מי היה הכי רעב?הפעם היה זה אביב ואקנין שהפגין ניסיון ושוב הוא פותח פער ,שתי דקות במקצה הוא לוקח גל ומקבל עליו 7 נ"ק בממוצע ,ובשעה הזאת התנאים כבר היו די קשים והיה קשה מאד להדביק פער זה,שני מסיים גיל זילכה עם יום נפלא , שלישי אלון אברון ,ורביעי עידו קטצטיני. כך מגיעה לסיומה תחרות מדהימה ,שהתחילה מיוזמה של חברה שרוצים לקדם ,ולתרום לפיתוח ענף ה sup בישראל תודה ענקית לקורונה ,,לעומר מתל אביב אקסטרים ,לברטי,לגלשני bg surfing ,לצוות השיפוט בן צרפתי שופט ראשי ,ליאור דבש, אורטל פלג,עידו דר אל וכמובן לארגון גולשי הגלים.