גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text
סיכום תחרות מספר 2 קוויק סילבר גזיבו ביץ

התחלנו את היום עם תנאים אידיאלים לתחרות, ים של שישים שמים כחולים והרבה גולשים שהתקבצו מכל חלקי הארץ ,אך רק שעתיים עברו ומזג האויר השתנה וזכינו לראות סערה שלא זכורה בתחרויות בארץ.נאלצנו לקחת הפסקה בת שעה ומיד אח"כ המשכנו בתחרות כשמזג האוויר שיחק לטובתנו עד לסוף התחרות,. הקטגוריות שהתקיימו בתחרות הם נשים,בוגרים ונוער עד 20.
פתחנו את היום בשעה 9 בבוקר עם מקצי הנוער עד 20 , החברה הגיעו חמים במיוחד מכיוון שזו התחרות הראשונה השנה לנוער ,מי שסללו את דרכם לגמר וגלשו חזק לאורך כל היום היו דין אלמוג,בן ראובני,גיל אטיאס ,ומורן בן שבת , הגמר היה מותח ועד לסופו היה קרב צמוד בין דין לבין בן כשבסופו בן גבר על דין ,בן הוא אלוף ישראל לשנת 2010 והוא הגיע עם הצהרת כוונות מובהקת גם השנה לקחת את הסבב,שני סיים דין ,שלישי גיל אטיאס ,ורביעי מורן בן שבת שהגיע עם קהל גדול מגבעת אולגה מאחוריו.

נשים

את הקטגוריה של הנשים התחלנו משלב חצי הגמר ,ניתן לראות שיפור מדהים בבנות שגולשות היום לגמר סללו את דרכם טל ספורטה אלופת ישראל ,טנייה יעקובסון, אדר אלון ,ועומר קצנלבוגן. גם בקטגוריה זו היה קרב על המקום הראשון בין טל לעומר שהגיעה בכושר שיא מטיול גלישה בקוסטה ריקה ,אך בסופו של דבר טל ניצחה ,במקום השני סיימה עומר ,שלישית אדר,רביעית טניה.

בוגרים

עם הסערה הים המשיך לעלות והגל היה אידיאלי לתחרות,כל התותחים בארץ הגיעו ,והם הגיעו חמים ,אך מי שבלט במיוחד היה מתחרה חדש ושמו רון מילובסקי ,רון פירק את הים וסלל את דרכו לגמר , ועוד לגמר עם כוכבים כמו אביב ואקנין אלוף ישראל 5 פעמים ,וובקה מרליס אלוף ישראל הנוכחי,ועומר בר שועל תחרויות ותיק . עוד לפני בחצי גמר השני נכנס למים וובקה מרליס ונותן שם אריאל 360 מושלם ענק כל הצופים והשופטים פעורי פה והניקוד היה בהתאם],חזרנו לגמר החברה נכנסים למים צהריי היום הים בגובה של שבעים ולי אישית נראה שאף אחד לא לוקח בחשבון שרון יכול להפתיע פה , חמש דקות ראשונות ואף גולש לא באמת בלט מעל השאר ,פתאום עולה התקפה רון יושב למעלה ולוקח גל ונותן שם כמה ביצועים ובכך פותח פער מול שער המתמודדים ,מייד אחריו עומר נותן גם גל חזק ששומר אותו בתמונה ,אביב החזיר בשני גלים עם מספר ביצועים אך נמוכים יחסית לתנאי הים וובקה לא באמת הצליח למצוא את הקומבינציה המנצחת של הגלים.ראשון סיים רון ,שני עומר,שלישי אביב ,ורביעי וובקה. וכך הגיע לסיומה יופי של תחרות תודה לצוות השופטים בן צרפתי [ראשי] ליאור דבש, עידו דר אל ,וגרי ניסלמן,תודה לצוות ההגזיבו על האירוח המדהים,לקוויק סילבר, קורונה ופרוייקט נשים אתנה. נתראה בתחרות הבאה