גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text

סרט הגלישה הישראלי

התמקמנו בחוף דרום, ממש על הטיילת לפנות בוקר. איך שעולה האור כבר כמה ילדים אומרים לנו בוקר טוב בדרך למים. תוך כמה דקות הצטרפו אליהם עוד גולשים. ועוד גולשים. הרבה חברה באו לפרגן לנו, לראות, ולשאול על הסרט, וכמובן להצטרף ולהצטלם לסרט. כאן המקום גם להודות למשפחת נתניה, ולכל מי שדאג לנו לכל הדברים הכי קטנים, ולכל הגולשים שבאו, היה תענוג.
לכל אלו שלא שמעו מאיתנו וחשבו שזהו, נגמר – הגיע הזמן להתעדכן. בסוול הקרוב (יתכן עוד השבוע) נגיע לחופי הרצליה, עיר הולדתנו ושם הולך להיות שמח מאוד. אנחנו הולכים להתארח ב"טריפל מיט" (מתחם לב העיר) ו"שמה זה פה" (כיכר דה שליט), והם הולכים לפנק. פרטים מלאים בהמשך. החופים ששמנו עליהם עין – זבולון או הדרומי. יש המלצות?
כאן המקום להמשיך ולהודות לתומכים שלנו גלשני אולטרה וויב, משה יפרח וחברת בילי האוס שהצטרפה אלינו השבוע. חברת בילי האוס הם היבואנים הרישמיים של BILLABONG, REEF, NIXON, ELEMENT ו-VON ZIPPER . רוצים לקבל עדכונים חמים על הסרט, איפה מצלמים, גובה גלים, מה התחנה הבאה ועוד? הרשמו לקבוצה שלנו בפייסבוק או שתשלחו אלינו מייל ל[email protected] ואנחנו נכניס אתכם לרשימת התפוצה שלנו.